سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهمن 1388 - طاووس بهشت

میرویم تا خطامام بماند.

سه شنبه 88 بهمن 6 ساعت 10:8 عصر

می‌رویم‌ تا خط‌امام‌ بماند.

خطی‌ که‌ از ابراهیم‌ آغاز شد و در تداوم‌ سرخ‌ خویش‌ با دست‌های‌ پاک‌ محمد(صلی الله علیه و آله وسلم) و علی (علیه السلام) به‌ قلب‌ پرشور امام‌ امت‌ رسید تا رنج‌بران‌ زمین‌ را از جور حکومت‌ قابیلیان‌ برهاند‌.

می‌رویم‌ تا خط‌امام‌ بماند.

خطی‌ که‌ تبلور قاطعیت‌ بر علیه‌ جباران‌، عصاره‌ عصیان‌ مستضعفان‌ علیه‌ مستکبران‌، فریاد همیشه‌ مظلومان‌، راه‌ پیروز محرومان‌ است‌.

می‌رویم‌ تا خط‌ امام‌ بماند.

خطی‌ که‌ رسالت‌ گسستن‌ زنجیرهای‌ اسارت‌ از دست‌ و پای‌ مغضوبین‌ زمین‌ را برعهده‌ دارد.

می‌رویم‌ تا خط‌ امام‌ بماند.

خطی‌ که‌ پیام‌ قیام‌ پیروزمند مستضعفان‌ را بر تارک‌ تاریخ‌ خواهد داشت‌ و پوزه‌ کثیف‌ جلادان‌را سرانجام‌ به‌ خاک‌ خواهد مالید.

می‌رویم‌ تا خط‌ امام‌ بماند.

خطی‌ که‌ راه‌ پیروز انقلاب‌ کبیر اسلامی‌ خلق‌ دلاور ایران‌ است‌ و باید که‌ حماسه‌‌ی قیام‌ را تا دوردست‌ها بکشاند و نهال‌ انقلاب‌ را در دل‌ خلق‌های‌ تحت‌ ستم‌ جهان‌ بنشاند.

می‌رویم‌ تا خط‌ امام‌ بماند.

خطی‌ که‌ با نفی‌ هرگونه‌ سازشکاری‌ و ستمکاری‌، نوید نابودی‌ سازش‌گران‌ و ستم‌کاران‌ را باخود همراه‌ داشت‌.

می‌رویم‌ تا خط‌ امام‌ بماند.

خطی‌ که‌ پاسداران‌ خون‌ رزمندگان‌ دلیر و شهیدان‌ به خون‌ خفته‌‌ی امت‌ قهرمان‌ ایران‌ است‌.خطی‌ که‌ سرانجام‌ شوم‌ امپریالیسم‌ و سلطه‌ گران‌ اجنبی‌ را هم‌ اکنون‌ برقله‌ی‌ عالم‌ نمایان‌ ساخته ‌و دژ مستحکم‌ توحید را در دور دست‌های‌ هر ستم‌کده‌ برپا خواهد داشت‌.

می‌رویم‌ تا خط‌ امام‌ بماند.

 

(شهید مهدی رجب بیگی)

 


نوشته شده توسط :

نظرات دیگران [ نظر]


مهدی جان!

یکشنبه 88 بهمن 4 ساعت 10:32 عصر

 سئوالی ساده دارم از حضورت       من آیا زنده ام وقت ظهورت

اگر که آمدی من رفته بودم           اسیر سال و ماه و هفته بودم

دعایم کن دوباره جان بگیرم           بیایم در رکاب تو بمیرم

                                                                    فرج آقا صلوات


نوشته شده توسط :

نظرات دیگران [ نظر]


راهکارهای قرآن برای جلوگیری از بد حجابی

یکشنبه 88 بهمن 4 ساعت 10:25 عصر

 قرآن کریم به عنوان کتاب مقدس مسلمانان، آگاهی دهنده در بسیاری از امور و رازهای هستی است این کتاب نه تنها درباره مسائل دینی که در مورد مسائل اجتماعی هم دارای برنامه و راهکار است.قرآن کریم درباره رعایت حجاب که به عنوان یک امر ضروری در اسلام، شناخته می شود، نیز راهکارهای متعددی را ارائه داده است.بکارگیری این راهکارها در جوامع اسلامی می تواند تبعات ناشی از بی حجابی و بدحجابی را تقلیل داده یا به طور کلی از میان بردارد. 
این راهکارها که بخشی از آن مربوط به نوع پوشش زنان در جامعه است شامل:

ادامه مطلب...

نوشته شده توسط :

نظرات دیگران [ نظر]


به یاد حماسه غرورانگیز 6بهمن آمل

شنبه 88 بهمن 3 ساعت 12:46 عصر

در سحرگاهان 6بهمن 1360 آوای گوشخراش گلوله های آتشین کفر و الحاد، فضای آرام و آزاد آمل انقلابی را درهم شکست. شاید آتش افروزان بر این وهم بودند که نواهای شیطانی ایشان، بیم و ترس را با طعم رفاه طلبی و عزت گزینی در دل مردان و زنان آملی جای داده و آنگاه از ورای این خیال خام، جلوس مستکبرانه بر عرصه سرنوشت را تجلی سازند.اما هیهات، هیهات که هرگز چنین نشد. مگر زمانه، زمانه 61هجری است؟! مگر دیار دیار کوفه است که زنان کوفی، مردان بی غیرتشان را در پستوی بیوت نیرنگ و قدرت اموی پنهان نمایند تا فریاد سفیر خونین بال حسین بن علی(ع) را نشنوند؟! حاشاوکلا اینجا سرزمین زنان عفیفی است که کابین آنان، مهرعلی(ع) و فرزندان علی(ع) است. اینجا دیار مردانی است که فدایی شدن در راه خدا، اتمام آمالشان است. آری اینگونه بود که حادثه جاودان و ماندگار مردم عزیز آمل رقم خورد و برگ زرینی را به وجود آورد. یاران حسین زمان، خمینی عزیز چنان درسی را به منافقین کوردل که به قصد تصرف آمل، شبانه حمله مسلحانه را به آن نموده بودند، دادند که هرگز از یادها نخواهد رفت.هزار سنگر نام پرافتخاری است که از جانب عبدصالح خدای متعال، حضرت روح الله(ره) به دیار دلاور پرور آمل هدیه گردید. براستی پاسداشت حماسه ماندگار آمل که امام عزیز و راحلمان در وصیت نامه سیاسی الهی خود، از مردان و زنان این شهر به نیکی یاد فرموده و نیز رهبری معزز و معظم انقلاب اسلامی به کرات از اهالی آن دیار غیرتمند تجلیل نمودند، پاسداشت از عزت اسلامی است. امید آنکه با درج نام حماسه جاویدان 6بهمن مردم دلاور آمل در تقویم سالانه، پاسخگوی بخشی از زحمات مردان عزیز آن دیار باشیم.


نوشته شده توسط :

نظرات دیگران [ نظر]


هوشیار باش

شنبه 88 بهمن 3 ساعت 12:46 عصر

ماهی کوچولو عاشق دریا شد از آن روز که کنار ساحل صحبتهای دوتا قورباغه را در وصف دریا شنید.از آن موقع همه ی فکرش رفتن به دریا بود،فکر میکرد اگر توی دریا بود،چه کارها که میتوانست بکند،خلاصه یک روز تصمیم گرفت دور از چشم خانواده به دریا برود،هیچ کدام از موجودات دریایی که سر راهش بودند،جای دریا را نمی دانستند.او هرروزش را به امید شنا کردن در دریا سپری میکرد،تا اینکه ماهی پیر دریا جواب سؤالش را داد...ماهی کوچولو توی دریا بود و آرزوی دریا را داشت...

یا لیتنا کنا معک ای کاش با تو بودم و تو را یاری میکردم.صدای یا لیتنایمان بلند است و صدای هل من ناصر مهدی حسین (ع) را نمی شنویم. آنان که بر حسین(ع)شمشیر کشیدند،کافران نبودند،مسلمانان

بودند و برخی یاران امام علی(ع) . آنان که حسین زهرا را کشتند،مسلمانانی بودند که ادعای حب

پیامبر را داشتند.ای خدای مهدی و حسین!نکند با این همه مهر مهدی(عج)که در دلمان است خودمان مانع حضورش باشیم.أین أستقرت را به سوز بگوییم،ما که میدانیم بینمان است وما نمی بینیمش،چرا دست یاری دراز نمیکنیم تا زودتر سعادت دیدار و افتخار حضورش را بیابیم؟؟

إلی متی أحار فیک یا مولای اگر ماأحار فیک میگوییم وسرگردان اوییم،او مشتاقتر به بودن در کنار ماست.نوای انتظارمهدی زهرا را با اعمالمان بی پاسخ نگذاریم.او تنـــــــها آبی است که سیرابمان میکند؛دیگر آبها سرابند.

أترانا نحف بک و أنت تأم الملأ و قد ملأت الأرض عدلاًنقش حساس هر فرد را در تعجیل ظهور و برقراری حکومت عدل مهدوی باور کنیم.ما گرد مولایمان حلقه نخواهیم زد جز بابرقرار کردن عدل،عدلی در روح های خسته از تنهایی مان و عدلی وسیعتر در جامعه اطرافمان.

أین الطالب بذحول الأنبیاء و أبناء الأنبیاء....

أین الطالب بدم المقتول بکربلاء.....


نوشته شده توسط :

نظرات دیگران [ نظر]


<      1   2