سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هوشیار باش - طاووس بهشت

هوشیار باش

شنبه 88 بهمن 3 ساعت 12:46 عصر

ماهی کوچولو عاشق دریا شد از آن روز که کنار ساحل صحبتهای دوتا قورباغه را در وصف دریا شنید.از آن موقع همه ی فکرش رفتن به دریا بود،فکر میکرد اگر توی دریا بود،چه کارها که میتوانست بکند،خلاصه یک روز تصمیم گرفت دور از چشم خانواده به دریا برود،هیچ کدام از موجودات دریایی که سر راهش بودند،جای دریا را نمی دانستند.او هرروزش را به امید شنا کردن در دریا سپری میکرد،تا اینکه ماهی پیر دریا جواب سؤالش را داد...ماهی کوچولو توی دریا بود و آرزوی دریا را داشت...

یا لیتنا کنا معک ای کاش با تو بودم و تو را یاری میکردم.صدای یا لیتنایمان بلند است و صدای هل من ناصر مهدی حسین (ع) را نمی شنویم. آنان که بر حسین(ع)شمشیر کشیدند،کافران نبودند،مسلمانان

بودند و برخی یاران امام علی(ع) . آنان که حسین زهرا را کشتند،مسلمانانی بودند که ادعای حب

پیامبر را داشتند.ای خدای مهدی و حسین!نکند با این همه مهر مهدی(عج)که در دلمان است خودمان مانع حضورش باشیم.أین أستقرت را به سوز بگوییم،ما که میدانیم بینمان است وما نمی بینیمش،چرا دست یاری دراز نمیکنیم تا زودتر سعادت دیدار و افتخار حضورش را بیابیم؟؟

إلی متی أحار فیک یا مولای اگر ماأحار فیک میگوییم وسرگردان اوییم،او مشتاقتر به بودن در کنار ماست.نوای انتظارمهدی زهرا را با اعمالمان بی پاسخ نگذاریم.او تنـــــــها آبی است که سیرابمان میکند؛دیگر آبها سرابند.

أترانا نحف بک و أنت تأم الملأ و قد ملأت الأرض عدلاًنقش حساس هر فرد را در تعجیل ظهور و برقراری حکومت عدل مهدوی باور کنیم.ما گرد مولایمان حلقه نخواهیم زد جز بابرقرار کردن عدل،عدلی در روح های خسته از تنهایی مان و عدلی وسیعتر در جامعه اطرافمان.

أین الطالب بذحول الأنبیاء و أبناء الأنبیاء....

أین الطالب بدم المقتول بکربلاء.....


نوشته شده توسط :

نظرات دیگران [ نظر]