سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تجمع بسیجیان بابلسر - طاووس بهشت

تجمع بسیجیان بابلسر

شنبه 88 آذر 7 ساعت 4:29 عصر

 در این تجمع حماسی مبارزه با تحرکات و تهدیدات ضد انقلاب، حضور پرصلابت و سرنوشت‌ساز در عرصه‌های انقلاب اسلامی و تشکیل بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از برکات و الطاف الهی دانستند که به فرمان امام راحل تشکیل شد، که خداوند متعال بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران عطا کرد.
*
تداوم بسیج حضور مستمر و گسترده با مردم
نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی در این همایش اعتقاد به ولایت و رهبری را از مهم‌ترین و بارز‌ترین ویژگی بسیجیان عنوان کرد.مقداد نجف نژاد رمز ماندگاری بسیج را تداوم حضور، ارتباط مستمر و گسترده بسیج با مردم پایبندی به خط امام و رهبری معظم انقلاب، خط ایمان و معنویت، زنده نگهداشتن ارزش‌های دفاع مقدس عنوان و افزود: در روش و منش بسیج تلاش برای کسب آمادگی و ارتقای دانش و بینش ضروری است.وی اظهار داشت: فرهنگ بسیج فرهنگ دین باوری، دین رفتاری است و همین فرهنگ ناب سبب موفقیت بسیج در تمام عرصه‌های علمی، اجتماعی ، سیاسی، اقتصادی ، نظامی و امنیتی شده است.
*
بسیج و انسجام امنیت ملی
فرماندار شهرستان بابلسر نیز بسیج را از یادگاران اصلی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دانست و گفت: بسیج در انسجام و امنیت ملی و پیگیری آرمان‌های انقلاب و امام راحل(ره) نقش موثری ایفا کرده است و باید به عنوان یک سرمایه اجتماعی مورد توجه قرار گیرد. محمد رضا نادری با تجلیل از فداکاری‌ها و جانفشانی‌های بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس افزود: بسیج در زمان دفاع مقدس پیشتاز دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، تمامیت ارضی کشور، حفظ استقلال و دفع تجاوز بیگانگان بود و اکنون نیز نقش پیشتازی در عرصه‌های سازندگی، علمی و فرهنگی را دارد.
*
تشکیل بسیج آینده‌نگری امام راحل
فرمانده سپاه ناحیه بابلسر نیز گفت: حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با صدور فرمان تاسیس نیروی مقاومت بسیج در پنجم آذرماه سال 1385 با آیند‌ه‌نگری فصل جدیدی از مقاومت را در حفظ و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پدید آوردند.
علی تقی پور افزود: زمانی که امام راحل (ره) فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند، کمتر کسی فکر می‌کرد که بسیج بتواند در تمامی سختی‌ها و دشواری‌ها همراه انقلاب باشد، برخی نیز این نیرو را مختص به جنگ می‌دانستند که پس از پایان جنگ خود به خود به فراموشی سپرده می‌شود، ولی اکنون که 30سال از عمر پر ثمر بسیج می‌گذرد روز بروز بر صلابت و اقتدار این نیروی عظیم افزوده می‌شود.
*
بسیج مانع دستیابی استکبار به اهداف شوم شد
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بابلسر نیز با گرامیداشت هفته بسیج، بسیج را نهادی مردمی و انقلابی دانست که حضرت امام خمینی (ره) به تاسیس آن دفاع همه جانبه را عنیت بخشید.
محمد رضا نیازی افزود: ع‍ام‍ل م‍‍ه‍می که‌ س‍ب‍ب‌ ش‍د استکبار ب‍‍ا وج‍ود‌ ب‍رن‍‍ام‍ه‌ری‍ز‌ی‌ه‍‍ا‌ ن‍ت‍و‌ان‍د ب‍ه‌ ‌ه‍دف‌ ش‍وم‌ خ‍ود دس‍ت‌ ی‍‍ابد، وجود بسیج به عنوان یک پشتوانه انقلاب است.
*
دفاع از ولایت فقیه تا آخرین قطره خون
رئیس شورای اسلامی استان مازندران نیز همایش عزت و پایداری بسیجیان را نماد اقتدار ملی و اقتدار اسلامی جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: بسیجیان با حضور در چنین همایشی به استکبار نشان دادند نسبت به رهبری و نظام اسلامی بی‌تفاوت نبوده و تا آخرین قطره خون و تا آخرین نفس از ولایت‌فقیه و از نظام اسلامی حفظ و حراست می‌کنند.رضا محسن پور با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات بسیج و نیروهای مومن و فداکار بسیجی در طول 30 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مبارزه با تحرکات و تهدیدات ضد انقلاب، حضور پرصلاب و سرنوشت‌ساز در طول هشت سال دفاع مقدس، حضور سبز و سازنده در روند توسعه و آبادانی کشور در همه عرصه‌ها، کارنامه درخشان و پربرکتی است که مایه افتخار و مباهات بسیج و بسیجیان است.


نوشته شده توسط :

نظرات دیگران [ نظر]