سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بازدید کاروان راهیان نور سپاه ناحیه بابلسر از یادمانهای ایثار - طاووس بهشت

کاروان راهیان نور سپاه ناحیه بابلسر استان مازندران با حضور 80 نفر از خانواده های بسیجی از یادمانهای ایثار رزمندگان در مناطق قلاویزان و گرمیشه بازدید نمودند .

آقای مهدی حاجی پور مسئول کاروان راهیان نور پایگاه شهید دستغیب حاجیکلا در گفتگو با خبرنگار اعزامی بسیج به مناطق عملیاتی درباره علت و انگیزه بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس گفت : رزمندگان اسلام در این مکان مقدس با شرایط بسیار طاقت فرسا مردانه به جنگ با دشمن پرداخته و خون خود را فدا کردند تا این سرزمین استراتژیک از دست اشغال حزب بعث عراق خارج شود .

وی ضمن معرفی منطقه قلاویزان با اشاره به رشادت های انجام گرفته از سوی رزمندگان در این منطقه خاطر نشان کرد : ارتش عراق با شیوه دفاع متحرک توانست ارتفاعات قلاویزان را که یکی از نقاط استراتژیک مهران محسوب می شد را تصرف کند .

حاجی پور با بیان اینکه اینجا محل تفحص 72 تن از شهیدان سرافراز لشکر 41 و دیگر شهدای عزیز است ، اظهار داشت : در سالهای که تپه قلاویزان در اشغال رژیم بعث بود در آن به قدری مین و مواد انفجاری گوناگون کاشته بودند که صدام در مورد آن گفته بود ، قلاویزان مانند یک شبکه انفجاری است و ما هر وقت که بخواهیم آنرا منفجر خواهیم کرد .

وی در ادامه افزود : رهبر فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به دلیل مهم بودن منطقه با صدرو فرمان (مهران باید آزاد شود ) به رزمندگان این پیام را دادند که هیچ کوتاهی نباید صورت بگیرد از این رو رزمندگان ما لبیک به فرموده امام راحل (ره) در طی کمتر از 45 روز در عملیات کربلای یک توانستند مهران بویژه منطقه قلاویزان و گرمیشه را آزاد کنند .

برگرفته از خبرنامه بسیج

www.basijnews.com

 


نوشته شده توسط :

نظرات دیگران [ نظر]