• وبلاگ : طاووس بهشت
  • يادداشت : روزشمار عدالت :سه روز گذشت
  • نظرات : 1 خصوصي ، 5 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام .

    فان حزب الله هم الغالبون.

    اللهم عجل لوليك الفرج.

    ممنون از حضورتنو .

    لينك شديد.

    وب خوبي داريد.

    منم مي خواستم در مورد پرژه ي جام زهر 2 بنويسم كه اين كارو به طور مفصل آقاي محمد مهدي انجام دادند.

    فقط ما نخواهيم گذاشت جام زهر را به خميني زمانمان بنوشانند.

    تا بعد .

    يا علي.

    با سلام بر شما دوست عزيز و ولايي ام.
    اگر ما از نسل خميني روح خدا (ره) هستيم، تاريخ تاريخ را هم متوقف مي کنيم. 1367 : نامه موسوي (استعفا) + نامه محسن رضايي ( عدم امکان ادامه جنگ) + سکوت فريبکارانه هاشمي رفسنجاني = جام زهر
    1388: نامه موسوي (بيانيه) + نامه محسن رضايي ( عدم امکان ادامه وضع موجود) + سکوت فريبکارانه هاشمي رفسنجاني =؟؟؟؟ ما اين بار تاريخ را تغيير مي دهيم و جام زهر را به کام سران فتنه مي ريزيم.
    ما اين بار نمي گذاريم تبلور عيني روح خدا و وارث حضرت اباعبدالله(ع) و نايب حضرت بقيه الله (عج) آزرده خاطر گردند.
    عزيزانم: اگر خدايي ناخواسته باز عاشورايي تکرار شود و يزيديان که در روز عاشورا براي عاشورائيان خوابي بد تعبير (براي يزيديان) ديده بودند قصد تکرار عاشورا را داشته باشند مطمئن باشيد اين بار حسين بن علي نيست که به قربانگاه مي رود بلکه يزيديان سبز اموي زمان اند که از دم تيغ سربازان نايب بقيه الله الاعظم (عج) خواهند گذشت.
    ما وارث نسلي هستيم که پدران و برادران ما در رکاب خميني روح خدا پوزه استعمار شرق و غرب را به خاک مذلت ماليدند. پس جاي نگراني نيست چون اينان عددي نيستند که به حساب آيند. يا علي
    [گل][بدرود]
    + . 
    گر كرب و بلا نبوده ايم ، حال هستيم

    گر شام بلا نبوده ايم ، حال هستيم

    اي مردم عالم همگي گوش كنيـد

    تا آخر خون مطيع رهبر هستيم
    با سلام مطالب خوبي بود. موفق باشيد. لطفا اين مطلبي را که از فرزند شهيدي بزرگوار که تحت تاثير عوام فريبي هاي فتنه گران قرار گرفته را ملاحظه و به ديگر دوستان اطلاع رساني و حول اين محور قلم بزنيد که جوانان عزيز ديگري اينچنين تحت تاثير شيطنتهاي سبزهاي اموي قرار نگيرند و يک عمر پاکي و صداقت پدري صادق و شجاع و ذوب در ولايت علي (ع) را با بني اميه و اصحاب او مقايسه ننمايند.
    دختر شهيد باکري گفته که اگه پدرم زنده بود او هم الان زنداني بود . مي خواهم به او بگويم خانم باکري کداميک از دوستان و همرزمان پدر شما الان در بازداشت هستند که آن اسوه اخلاص و فداکاري را با اين مشت اغتشاشگر و ضد دين و انقلاب و آرمانهاي امام و رهبري مقايسه مي کنيد.
    سلام بر شما

    با شركت در ختم 14 روزه زيارت آل ياسين به نيت فرج مولايمان مهدي(عج) ظهور مولايمان را از دقيقه به ثانيه برسانيم،منتظر حضور مهدوي شما هستيم.

    بامهــــــــــدي تامهــــــــــدي يامهـــــــــــدي